"mrhoundoom, I completely agree with you. I made this list when I was a hardcore vegetarian (and also 4 years younger than now). This list is more about the ethical point of view of eating another livi"
"Kannattaa varoa mitÀ ehdottaa. TÀmÀ saattaa vielÀ toteutua."
"Oh, that's a challenging question. I wish I was still an 18-year-old existentialist...Existentialism is a very large concept, and mostly it gets mixed up with the concepts of 'philosophical' or 'ontol"
"1. Satantango (1994) 2. Shoah (1985) 3. Come and See (1985) 4. The Passion of Joan of Arc (1928) 5. The Human Condition III: A Soldier's Prayer (1961) 6. 3 Rooms of Melancholia (2004) 7. Ikiru (1952) "
"I love him too, but I still have to acknowledge the fact that he has made some shitty movies besides the great ones."
"1. Ulysses - James Joyce 2. Master & Margarita - Mihail Bulgakov 3. War and Peace - Leo Tolstoy 4. Anna Karenina - Leo Tolstoy 5. The Brothers Karamazov - Fyodor Dostoevsky 6. Crime and Punishment - "
"Kiitos maininnasta tuon Blood of the Beastsin kohdalla. :)"
"Voisin nÀiden perusteella tulla Maanantaiksi, Tiistaiksi, Keskiviikoksi, Torstaiksi, Perjantaiksi, Lauantaiksi tai Sunnuntaiksi sun saarelle :)"
""TÀytyy nyt myös sanoa, ettÀ nÀyttÀÀ siltÀ, ettÀ tuo Bergmanin uskontokÀsittelyn heikkous taisi jÀÀdÀ vain tuohon SeitsemÀnteen sinettiin." No niin vihdoinkin suostuit antamaan myönnyty"
"Hieno lista! Imartelevaa, ettĂ€ mun idea leviÀÀ. On myös mielenkiintoista seurata, kuinka erilaisista jutuista ihmiset innostuu. "To be the only paying customer in a movie theater." - tapahtuuko tĂ"
"1. Joy Division 2. The Smiths 3. My Bloody Valentine 4. Bob Dylan 5. Sonic Youth 6. Patti Smith 7. The Velvet Underground 8. Nick Cave and the Bad Seeds 9. David Bowie 10. New Order"
"Sun elokuva-arvosteluja on todella ilo lukea. Varsinkin tosta Melancholian kolmesta huoneesta oot saanut tosi vaikuttavan arvostelun aikaiseksi, kun itse jÀin sen katsomisen jÀlkeen tÀysin sanattom"
"Power Rangereita lukuun ottamatta mulla aika samat muistot lapsuudesta. Varsinkin Aristokateille tuli kans naurettua nimenomaan serkun kanssa monesti :D"
"Hmm hmm en kyl osaa sanoa. Ite en kyl laittais, kun koko juttuhan kumpuaa kummiskin 60- ja 70-lukujen psykedeelisestÀ folkista, mut en oo mikÀÀn suvereeni pÀÀttÀjÀ :D"
"Lyriikoiden puolesta voisin sen tÀhÀn listaan liittÀÀkin, mutta muuten se on ehkÀ vÀhÀn liian radioystÀvÀllistÀ nÀihin muihin verrattuna."
"Hitsi et oot nopea lukija. Tai no ehkÀ itsekin olisin, jos en lukisi 10 teosta samanaikaisesti saamatta yhtÀkÀÀn pÀÀtökseen..."
"Rosenholmin kohdalla mietin, ettÀ onko se liian "kaupallinen" liitettÀvÀksi tÀhÀn liikkeeseen, mutta kyllÀ se on ainakin musiikillisesti samankaltainen niin lisÀtÀÀnpÀ se listaan. Pintandewe"
"TÀmmönen lista vois olla ihan kÀtevÀ, kun ei ikinÀ muista/jaksa rastittaa niitÀ siitÀ kirjasta."